V těchto všeobecných obchodních podmínkách (dále „Podmínky“) Tě my, společnost BAJKAZYL, s.r.o., IČO: 01986783, DIČ: CZ01986783, se sídlem Rybná 716/24, 110 00 Praha 1 – Staré Město, zapsaná v obchodním rejstříku vedeného u Městského soudu v Praze, sp. zn. C 323608, seznámíme s podmínkami nákupu našeho zboží skrz internetový obchod umístěný na našem webu www.bike7.cz (dále „E-shop“). Zaměřujeme se hlavně na prodej lokálního oblečení, originálních módních doplňků a nadčasových komponentů pro jízdní kola (dále „Zboží“).

Pokud od nás cokoliv potřebuješ nebo se chceš prostě jen na něco zeptat, můžeš nám zavolat na číslo + 420 603 416 248, napsat na e-mail me@bike7.cz, nebo poslat dopis na adresu Rybná 716/24, 110 00 Praha 1 – Staré Město. Můžeš se k nám taky zastavit na pokec. Budeme rádi.

1. ZÁKLADNÍ INFORMACE

1.1. Tyto Podmínky musíme dodržovat všichni. Ty i my. Jsou pro nás závazné od okamžiku, kdy spolu uzavřeme kupní smlouvu (dále „Smlouva“). Stávají se nedílnou součástí Smlouvy. Pokud s námi uzavřeš Smlouvu, ve které si ujednáme odlišné podmínky než jaké jsou v těchto Podmínkách, pak má přednost to, co si dohodneme mezi sebou (tj. Smlouva).

1.2. Smlouvu a Podmínky uzavíráme v češtině.

1.3. Ber, prosím, na vědomí, že tyto Podmínky můžeme čas od času měnit nebo upravit. Taková změna ale neovlivní práva a povinnost, které vznikly mezi námi ještě před jejím přijetím. Při každém jednotlivém uzavření Smlouvy souhlasíš s aktuálním zněním Podmínek.

1.4. V nabídce některého Zboží se můžeme odchýlit od těchto Podmínek. V takovém případě mají přednost informace uvedené v nabídce daného Zboží.

1.5. Zboží u nás můžeš nakoupit jak pro sebe – jako spotřebitel (dále „Spotřebitel“), tak i v rámci svého businessu – jako podnikatel. Samozřejmě i jako kdokoli další, třeba jako neziskovka atd.

1.6. Uzavřením Smlouvy souhlasíš s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy. Náklady na jejich použití (např. náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory apod.) si hradíš sám ze svého prasátka. V této souvislosti si neúčtujeme žádné zvláštní poplatky. Sazba nákladů je v běžné výši.

2. ZPŮSOB UZAVŘENÍ SMLOUVY

2.1. U každého kousku Zboží nabízeného v E-shopu uvádíme aktuální cenu (dále „Kupní cena“) a další info o Zboží. Cena Zboží zahrnuje daň z přidané hodnoty, balné a další související poplatky. Cenu dopravy a dalších případných příplatkových nebo volitelných služeb Ti naúčtujeme zvlášť. Výše ceny dopravy je závislá na způsobu přepravy, který si zvolíš (dále „Poštovné“).

2.2. Pokud od nás obdržíš nějaké slevové kupóny, při každém nákupu můžeš použít vždy jen jeden z nich. Slevy mezi sebou nemůžeš kombinovat. Samozřejmě se spolu ale můžeme dohodnout jinak.

2.3. Teď si shrneme postup pro uzavření Smlouvy:

2.3.1. vybereš si druh, velikost a množství Zboží a vložíš ho do elektronického nákupního košíku;

2.3.2. až budeš mít košík plný, zvolíš si pro Tebe nejvhodnější způsob doručení Zboží a způsob platby;

2.3.3. potom vyplníš své kontaktní údaje a údaje pro doručení Zboží. Můžeš nám také napsat poznámku k objednávce nebo třeba nějaký vzkaz;

2.3.4. stisknutím tlačítka „Dokončit objednávku“ nám odešleš závaznou objednávku (dále „Objednávka“), která obsahuje všechny informace vyplněné v předchozích krocích. Před odesláním Objednávky můžeš údaje kontrolovat a měnit;

2.3.5. poté, co od Tebe obdržíme Objednávku, Ti na Tvůj E-mail zašleme potvrzení o přijetí Objednávky. E-mail nám napíšeš do Objednávky (dále „Tvůj E-mail“).

2.3.6. v okamžiku, kdy od nás obdržíš potvrzení o přijetí Objednávky, jsme spolu uzavřeli Smlouvu. Pak už se jen můžeš těšit objednané kousky Zboží;

2.3.7. nezapomeň, že přílohou potvrzení o přijetí Objednávky jsou tyto Podmínky a zálohová faktura.

2.4. Pokud by nám bylo cokoliv v Objednávce nejasné, můžeme Ti napsat anebo zavolat k dodatečnému potvrzení Objednávky.

2.5. Na základě uzavřené Smlouvy nám musíš zaplatit Kupní cenu vybraného Zboží, Poštovné a případně další sjednané platby (dále společně „Platba“) a Zboží pak od nás převzít. My Ti na druhou stranu musíme objednané Zboží odevzdat, aby bylo jen Tvoje.

2.6. Upozorňujeme, že odesláním Objednávky potvrzuješ, že veškeré údaje uvedené v Objednávce, případně v jiných ujednáních nebo komunikaci mezi námi, jsou pravdivé a správné. V případě jakékoliv změny nám dej prosím hned vědět. Neneseme totiž odpovědnost za jakoukoliv škodu či komplikace způsobené tím, že nám uvedeš nesprávné nebo nepravdivé údaje. Pokud nám sdělením nesprávných či nepravdivých údajů vznikne škoda, musíš nám jí zaplatit.

3. PLATEBNÍ PODMÍNKY

3.1. Pro Platbu si můžeš vybrat některou z těchto možností:

3.1.1. v hotovosti při osobním odběru Zboží přímo v BIKE7 na náplavce (Rašínovo nábřeží pod Palackého mostem) na adrese 128 00 Praha 2 – Nové Město;

3.1.2. bezhotovostně kartou přes platební bránu ComGate, pokud tento způsob platby podporuje zvolený přepravce nebo výdejní místo:

3.1.2.1. poskytovatelem platební brány ComGate je společnost ComGate Payments, a.s., IČO: 27924505, se sídlem Gočárova třída 1754/48b, 500 02 Hradec Králové – Pražské Předměstí (dále „ComGate Payments, a.s.“);

3.1.2.2. platební brána poskytuje širokou škálu platebních metod, zejména:

3.1.2.2.1. platba kartou – jde o nejběžnější platební metodu. V průběhu objednávky si vybereš platební metodu „platba kartou“. Potom budeš přesměrován na platební bránu, kde zadáš číslo karty a datum její splatnosti (oboje na přední straně karty) a dále CVC kód (na zadní straně karty). Pro ověření platby musíš ještě zadat číselný kód, který obdržíš na své telefonní číslo od své banky. Po ověření platby ihned dostaneš informaci, jestli platba proběhla v pořádku. ComGate Payments, a.s. přijímá spotřebitelské i business platební karty VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, Diners Club a Apple Pay;

3.1.2.2.2. on-line bankovní převod (platební tlačítko) – narozdíl od standardního převodu probíhá okamžitě, tzn. peníze Ti budou ihned strženy z Tvého bankovního účtu. V průběhu objednávky si vybereš platební metodu „on-line bankovní převod“. Potom budeš přesměrován na platební bránu, kde si vybereš ze seznamu svou banku. Následně budeš přesměrován na stránku s Tvým internetovým bankovnictvím. Po přihlášení stačí potvrdit předvyplněný platební příkaz a je hotovo. ComGate Payments, a.s. poskytuje bankovní tlačítka všech významných bank v České republice, na Slovensku a v Polsku;

3.1.2.3. pokud budeš od ComGate Payments, a.s. cokoliv potřebovat nebo se chceš prostě jen na něco zeptat (reklamuješ platbu, máš dotaz k platbám apod.), můžeš jim zavolat na číslo +420 228 224 267, napsat na e-mail platby-podpora@comgate.cz, nebo poslat dopis na adresu Gočárova třída 1754/48b, 500 02 Hradec Králové – Pražské Předměstí;

3.1.2.4. více informací o platební bráně ComGate najdeš na https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana;

3.1.3. bezhotovostně převodem na náš účet, který Ti uvedeme v potvrzení o přijetí Objednávky společně s variabilním symbolem – variabilní symbol musíš při platbě zadat, abychom mohli spárovat Objednávku a Platbu.

3.2. Při platbě v hotovosti je Platba splatná při převzetí Zboží. V případě jiné bezhotovostní platby je Platba splatná do 3 dnů ode dne, kdy Ti zašleme potvrzení o přijetí Objednávky. Pokud nám Platbu ve výše uvedených lhůtách nezaplatíš, můžeme odstoupit od Smlouvy. V případě, že odstoupíme od Smlouvy, po Tobě můžeme žádat náhradu vzniklé škody.

3.3. Při bezhotovostní platbě se Platba považuje za uhrazenou okamžikem připsání příslušné částky na náš účet.

3.4. V případě bezhotovostních plateb odešleme Zboží až po připsání Platby na náš účet.

3.5. Po úplném zaplacení Platby Ti vystavíme daňový doklad – fakturu, kterou Ti pošleme elektronicky na Tvůj E-mail, nebo Ti ji předáme spolu se Zbožím. Uzavřením Smlouvy souhlasíš s tímto postupem.

3.6. Zboží bude jen Tvé v okamžiku, kdy nám zaplatíš celou Platbu a Zboží převezmeš.

4. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

4.1. Můžeš si vybrat mezi těmito způsoby doručení Zboží:

4.1.1. prostřednictvím služba Zásilkovna;

4.1.2. prostřednictvím kurýrní služby DPD;

4.1.3. prostřednictvím kurýrní služby Racek – tato kurýrní služba doručuje pouze po Praze;

4.1.4. Zboží si taky můžeš vyzvednout osobně přímo v BIKE7 na náplavce (Rašínovo nábřeží pod Palackého mostem) na adrese 128 00 Praha 2 – Nové Město .

4.2. Poštovné účtujeme podle zvoleného způsobu přepravy. Cena se Ti zobrazí při volbě dopravy v rámci procesu Objednávky.

4.3. Pokud Ti Zboží máme dodat na určené místo, Zboží musíš převzít při jeho dodání. Zboží musíš převzít i v dalších případech – zejména po vyřízení reklamace, nebo pokud Ti Zboží zasíláme opětovně při pozdním uplatnění práva od Smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu.

4.4. Pokud Ti musíme Zboží doručovat opakovaně, musíš nám dále zaplatit náklady spojené s tímto opakovaným nebo jiným způsobem doručení.

4.5. V případě, že jsme se na základě Tvého zvláštního požadavku dohodli na jiném způsobu dopravy, než který standardně umožňujeme, neseš veškerá rizika spojená se ztrátou, zničením, poškozením nebo jakýmkoliv znehodnocením Zboží – tzv. nebezpečí škody na věci, a také případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

4.6. Pokud budeš v prodlení s převzetím Zboží, po dobu trvání prodlení máme právo od Smlouvy odstoupit.

4.7. Při převzetí Zboží zkontroluj neporušenost obalů. Pokud je obal porušený způsobem, který svědčí o neoprávněném otevření zásilky, můžeš zásilku od přepravce nepřevzít. S osobou, která Ti Zboží doručila, zároveň sepiš protokol o škodě a dej nám o tom ihned vědět. Zavolej nám na telefonní číslo + 420 603 416 248, nebo napiš e-mail na me@bike7.cz.

4.8. Upozorňujeme, že doba doručení Zboží závisí na druhu a množství objednaného Zboží.

5. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

5.1. Pokud Zboží nakupuješ jako Spotřebitel, můžeš od Smlouvy odstoupit bez udání důvodu, a to do 14 dnů. Lhůta pro odstoupení běží jako o závod:

5.1.1. ode dne převzetí Zboží;

5.1.2. ode dne převzetí poslední dodávky nebo části Zboží, pokud jsme Ti měli dodat několik druhů nebo několik částí Zboží; nebo

5.1.3. ode dne převzetí první dodávky Zboží, pokud jsme Ti měli Zboží dodávat pravidelně a opakovaně.

5.2. Od Smlouvy nemůžeš odstoupit, pokud bylo Zboží upraveno podle Tvého přání nebo přímo pro Tebe (např. pokud si přeješ na tričko vyhotovit monogram);

5.3. Od Smlouvy můžeš odstoupit i před tím, než začne plynout lhůta pro odstoupení dle odst. 5.1.

5.4. Pro zachování lhůty dle odst. 5.1. stačí oznámení o odstoupení od Smlouvy poslat. Odstoupit od Smlouvy můžeš prostřednictvím vyplněného formuláře pro odstoupení, který je součástí těchto Podmínek. Odstoupení můžeš zaslat jak elektronicky, tak i v listinné podobě na adresu Rybná 716/24, 110 00 Praha 1 – Staré Město. Formulář pro odstoupení Ti zároveň posíláme i v listinné podobě společně se Zbožím.

5.6. Pokud odstoupíš od Smlouvy, musíš nám Zboží zaslat zpátky nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení. Zboží odešli na adresu Rybná 716/24, 110 00 Praha 1 – Staré Město.

5.7. Při odstoupení od Smlouvy Ti Platbu vrátíme do 14 dnů od odstoupení, ustanovení odst. 5.8. a 5.9. a 5.10. tím není dotčeno. Platbu Ti vrátíme stejným způsobem, jakým jsme ji od Tebe obdrželi. Platbu Ti můžeme vrátit i jiným způsobem, pokud s tím budeš souhlasit a pokud nám tím nevzniknou další náklady.

5.8. Pokud v rámci určitého způsobu dodání Zboží nabízíme několik možností, musíme Ti nahradit nejlevnější z nich.

5.9. S vrácením Platby můžeme počkat do doby, než nám vrátíš Zboží nebo prokážeš, že jsi ho odeslal.

5.10. V případě, že nám Zboží vrátíš poškozené, můžeme po Tobě žádat náhradu škody. Vzniklou škodu můžeme započíst na Platbu, kterou Ti máme vrátit.

5.11. Náklady na vrácení Zboží platíš Ty, a to i v případě, že Zboží nemůžeš vrátit obvyklou poštovní cestou.

5.12. Do doby, než Zboží převezmeš, máme za stejných podmínek jako Ty právo od Smlouvy odstoupit. V případě, že z jakéhokoliv důvodu odstoupíme od Smlouvy, bez zbytečného odkladu od účinnosti odstoupení si navzájem vrátíme všechna dosud poskytnutá plnění, zejména Platbu a Zboží.

5.13. V případě, že si objednáš Zboží, u něhož jsme v E-shopu nedopatřením uvedli zjevně nesprávnou Kupní cenu, případně Zboží, které už nemáme skladem, informujeme Tě o tom bez zbytečného odkladu od provedení Objednávky. V takovém případě můžeme zároveň od Smlouvy odstoupit.

5.14. V případě, že Ti společně se Zbožím zašleme dárek, je darovací smlouva uzavřena s rozvazovací podmínkou – pokud odstoupíš od Smlouvy, pozbývá taková darovací smlouva účinnosti. Společně se Zbožím nám musíš vrátit i poskytnutý dárek.

5.15. Pro vyloučení jakýchkoliv pochybností Tě upozorňujeme, že body 5.1. až 5.10. tohoto článku se uplatní jen v případě, že jsi Smlouvu uzavřel jako Spotřebitel. Jako podnikatel nebo kdokoli jiný než Spotřebitel máš právo odstoupit od Smlouvy za podmínek podle příslušných ustanovení občanského zákoníku.

6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ A MOŽNOSTI REKLAMACE

6.1. Tam, kde v tomto odstavci píšeme o Spotřebiteli, se použijí ustanovení pouze na Spotřebitele. Pokud jsi Smlouvu uzavřel jako podnikatel nebo kdokoli jiný, práva z vadného plnění se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.

6.2. Zboží se zavazujeme Ti dodat v požadované kvalitě, množství a bez vad. Zboží má vady tehdy, pokud má nějaké nedostatky (např. jiné množství, poškozené apod.). Za vady Zboží odpovídáme v rozsahu uvedeném níže.

6.3. Zboží při převzetí nemá vady. Odpovídáme za to, že Zboží v době, kdy ho jako Spotřebitel převezmeš:

6.3.1. má vlastnosti, které jsme si ujednali; pokud si je neujednali, má takové vlastnosti, které jsme u Zboží uvedli nebo které očekáváš s ohledem na povahu Zboží nebo na základě reklamy,

6.3.2. se hodí k účelu, který pro jeho použití uvádíme nebo ke kterému se Zboží tohoto druhu obvykle používá,

6.3.3. odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, pokud byla jakost nebo provedení určeny podle smluveného vzorku nebo předlohy,

6.3.4. je v odpovídajícím množství nebo míře a

6.3.5. vyhovuje požadavkům právních předpisů.

6.4. Pokud Zboží kupuješ jako Spotřebitel, můžeš uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží v době 24 měsíců od jeho převzetí.

6.5. Neodpovídáme za vady:

6.5.1. vzniklé v důsledku běžného opotřebení, nedodržení návodu k použití nebo nerespektování účelu, pro který se Zboží běžně využívá;

6.5.2. pro které jsme si ujednali nižší cenu Zboží;

6.5.3. které jsi na Zboží způsobil sám nebo způsobila sama;

6.5.4. u použitého Zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře opotřebení nebo používání, které Zboží mělo již při převzetí.

6.6. Pokud Zboží převezmeš jako Spotřebitel a vada se projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že Zboží bylo vadné už při převzetí.

6.7. Podmínky uplatnění práv z vadného plnění (reklamace)

6.7.1. Zboží musíš při jeho převzetí podrobně zkontrolovat. Pokud zjistíš, že má vady, bez zbytečného odkladu musíš Zboží reklamovat podle odst. 6.8. Na pozdější reklamace nebereme zřetel.

6.7.2. Skryté vady musíš reklamovat bez zbytečného odkladu po tom, co je zjistíš.

6.7.3. Zboží nemůžeš reklamovat v případě, že o vadě víš ještě před převzetím Zboží, dále pokud jsme Tě na vadu upozornili nebo právě z toho důvodu Ti poskytli přiměřenou slevu z Kupní ceny.

6.8. Způsob uplatnění reklamace

6.8.1. Reklamaci můžeš uplatnit na adrese BAJKAZYL, s.r.o., Rybná 716/24, 110 00 Praha 1 – Staré Město, případně elektronicky na adrese me@bike7.cz.

6.8.2. V reklamaci uveď popis vady Zboží a adresu včetně e-mailu, na kterou Tě máme vyrozumět o způsobu vyřízení reklamace. Dále uveď, jakým ze způsobů dle odst. 6.9. má být reklamace vyřízena. Při reklamaci je vhodné nám předložit doklad o koupi Zboží, jeho kopii nebo jiný dokument, ze kterého bude zřejmé, že Zboží je zakoupené u nás. Dále doporučujeme zaslat nám Zboží čisté a v obalu zabraňujícím jeho poškození.

6.8.3. Za den uplatnění reklamace považujeme den doručení vadného Zboží spolu s příslušnými doklady uvedenými v odst. 6.8.2.

6.8.4. V případě, že nám v rámci reklamace neuvedeš všechny potřebné informace k vyřízení reklamace (např. sdělení bude nečitelné, nejasné, nesrozumitelné, bez požadovaných dokumentů apod.), vyzveme Tě e-mailem zaslaným k doplnění reklamace. V takovém případě reklamační řízení začne teprve dnem, kdy od Tebe obdržíme požadované informace. Pokud nám informace nedodáš nejpozději do 10 dnů od doručení výzvy k doplnění, budeme reklamaci považovat za neopodstatněnou.

6.8.5. Pokud Zboží kupuješ jako Spotřebitel, zašleme Ti písemné potvrzení o tom, kdy jsi reklamaci uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požaduješ. Pokud uplatníš reklamaci Zboží osobně u nás, vydáme Ti potvrzení bezprostředně poté, co od Tebe reklamované Zboží převezmeme.

6.8.6. Pokud nám reklamované Zboží nepředáš se vším příslušenstvím, při vyřízení reklamace odstoupením od Smlouvy Ti vrátíme Platbu poníženou o cenu nevráceného příslušenství.

6.9. Vyřízení reklamace

6.9.1. Vada, která znamená podstatné porušení Smlouvy:

6.9.1.1. Podle svého uvážení máš ve vztahu k uplatnění práv z vadného plnění následující možnosti:

6.9.1.1.1. požadovat bezplatné odstranění vady – opravu;

6.9.1.1.2. požadovat přiměřenou slevu z Kupní ceny;

6.9.1.1.3. požadovat dodání nového Zboží bez vad, případně dodání nové části Zboží bez vad, pokud se vada týká jen části Zboží;

6.9.1.1.4. odstoupit od Smlouvy.

6.9.1.2. Podstatné je takové porušení Smlouvy, o němž strana porušující Smlouvu už při uzavření Smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana Smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

6.9.1.3. Při oznámení vady nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady nám musíš sdělit, jaké volíš právo. Bez našeho souhlasu nemůžeš provedenou volbu změnit; to neplatí, pokud žádáš opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Pokud neodstraníme vady v přiměřené lhůtě nebo Ti oznámíme, že vady neodstraníme, můžeš místo odstranění vady požadovat přiměřenou slevu z Kupní ceny, nebo můžeš od Smlouvy odstoupit. Pokud si nezvolíš právo včas, máš práva jako v případě nepodstatného porušení Smlouvy podle odst. 6.9.2. Pokud vadu považuješ za podstatné porušení Smlouvy, musíš nám to doložit.

6.9.2. Vada, která znamená nepodstatné porušení Smlouvy:

6.9.2.1. Podle svého uvážení máš ve vztahu k uplatnění práv z vadného plnění následující možnosti:

6.9.2.1.1. požadovat odstranění vady;

6.9.2.1.2. požadovat přiměřenou slevu z Kupní ceny.

6.9.2.2. Dokud neuplatníš právo na slevu z Kupní ceny nebo neodstoupíš od Smlouvy, můžeme Ti dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady můžeme odstranit podle své volby opravou Zboží nebo dodáním nového Zboží; volba Ti nesmí způsobit nepřiměřené náklady. Pokud neodstraníme vadu Zboží včas nebo vadu Zboží odmítneme odstranit, můžeš požadovat slevu z Kupní ceny, anebo můžeš od Smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůžeš bez našeho souhlasu změnit.

6.10. Od Smlouvy nemůžeš odstoupit ani požadovat dodání nového Zboží, pokud ho nemůžeš vrátit v tom stavu, v jakém jsi ho obdržel/a. To neplatí, pokud:

6.10.1. se stav Zboží změnil v důsledku jeho prohlídky za účelem zjištění vady Zboží;

6.10.2. Zboží bylo použité ještě před objevením vady;

6.10.3. nemožnost vrácení Zboží v nezměněném stavu není způsobené jednáním anebo opomenutím nebo;

6.10.4. Zboží je ještě před objevením vady prodané, vyčerpané anebo pozměněné při obvyklém použití; pokud se tak stalo jen zčásti, vrátíš nám, co ještě vrátit můžeš, a nám poskytneš náhradu do výše, v níž máš z použití Zboží prospěch.

6.11. Pokud uplatníš svá práva z vadného plnění (reklamuješ Zboží), o reklamaci rozhodneme ihned a ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítáváme přiměřenou lhůtu, kterou potřebujeme k odbornému posouzení vady.

6.12. Pokud Zboží kupuješ jako Spotřebitel, reklamaci včetně odstranění vady vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůtu 30 dnů můžeme prodloužit jen po domluvě s Tebou. Prodloužení ale nemůže být na dobu neurčitou ani na dobu nepřiměřeně dlouhou. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení Smlouvy.

6.13. O vyřízení reklamace Tě budeme informovat e-mailem na Tvůj E-mail. Pokud jsi Spotřebitel, zašleme Ti na Tvůj E-mail dále potvrzení o tom, kdy jsi právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduješ, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

6.14. V případě oprávněné reklamace máš právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním práva z vadného plnění. Náhradu můžeš po nás žádat nejpozději do jednoho měsíce od uplynutí lhůty, ve které máš vady vytknout.

7. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

7.1. Tvé osobní údaje zpracováváme v souladu s příslušnými právními předpisy České republiky a příslušnými právními předpisy Evropské Unie.

7.2. Osobní údaje, které uvedeš v Objednávce nebo ve Smlouvě, slouží výhradně pro naši potřebu.

7.3. Své osobní údaje musíš uvádět správně a pravdivě.

7.4. Informace o zpracování osobních údajů jsou dostupné zde.

8. INFORMACE O ŘEŠENÍ SPORŮ A DOHLEDU

8.1. Vyřizování stížností Spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy me@bike7.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na Tvůj E-mail.

8.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 00020869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Dále také můžeš využít platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.

8.3. Informace o právech spotřebitelů na společného evropském trhu a bezplatnou pomoc spotřebitelům v jejich sporech s podnikateli poskytuje Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz.

8.4. Podnikatelskou činnost můžeme provádět na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

9.1. Nejsme vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

9.2. Uzavřením Smlouvy na sebe přebíráš nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 Občanského zákoníku.

9.3. K řešení sporů, které vzniknou mezi námi, jsou příslušné obecné soudy s místní příslušností dle našeho sídla. Tím nejsou dotčena Tvá práva jako Spotřebitele dle příslušných právních předpisů.

9.4. Pokud se se spolu nedohodneme jinak, veškerou korespondenci mezi námi budeme vést prostřednictvím e-mailu, případně osobně mezi 4 očima nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb. V případě, že Ti budeme doručovat na e-mail, budeme pro tento účel využívat e-mailovou adresu, kterou uvedeš v Objednávce.

9.5. Smlouva je uložena elektronicky u nás. Třetím osobám k ní neumožňujeme přístup.

9.6. Tyto Obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 14.9.2021.